Recent am postat pe Facebook despre un remediu pentru diabet și am sugerat unei persoane să îl încerce. După șase zile, am primit următorul mesaj de la acel prieten:

Am vrut doar să vă scriu rapid și vă mulțumesc pentru acel post … Rezultatele glicemiei mele de la începutul lunii au fost 230. După doar o săptămână, acesta era de 155. Cred că voi fi în intervalul normal în decurs de o lună. Foarte miraculos … A fost un schimbator de destin pentru mine și deja am vrut să știi cât de mult am apreciat acele informații și cât de importante sunt ele în viața mea.

Patru luni mai târziu, prietenul a postat acest lucru pe Facebook:

Am început în acest regim când un prieten a postat despre el [acum patru luni]. Nivelul meu de glucoză din sânge în acel moment, luând două doze zilnice de glucoză, a fost de 235. Acum două săptămâni, nivelul meu de glucoză, fără medicamente, era de 68.

Dacă scrieți pe Google “vindecare diabet” sunteți îndreptat către site-uri precum WebMD și Clinica Mayo unde găsiți informații despre dietă, exerciții fizice, medicamente și terapie cu insulină, dar nimic despre vindecare. Această lipsă de informații poate avea legătură cu faptul că americanii cheltuiesc 322 miliarde de dolari pe an pentru a trata diabetul zaharat, 60 de miliarde de dolari pe an pentru programele de pierdere în greutate și 124 de miliarde de dolari pe an pentru gustări. Aceasta este de aproximativ 3% din economia SUA! Deoarece atât mijloacele de trai ale multor oameni sunt susținute de diabet și cauza principală, obezitatea, efectul viral al persoanelor care se vindecă și le spun altora despre aceasta este mult diminuat.

Din cauza acestei înfrângeri inteligibile a mesajului, dacă sunteți ca prietenul meu din Facebook și ați experimentat deja tratamentul diabetului de tip 2 pentru dvs. – există mii dintre voi în societate – este important pentru dvs. să vă împărtășiți experiența de succes cât mai multor posibil. Puteți distribui pur și simplu această postare!

Acum, iată leacul. Doar urmați aceste trei reguli simple. Dacă luați insulină sau alte medicamente, trebuie să coordonați acest lucru cu medicul, deoarece dozele trebuie să fie ajustate (în jos) pentru a nu muri de la un supradozaj.

1. Absolut nici o gustare între mese.

Acest lucru pare greu de făcut, dar într-adevăr nu este dacă știți un secret: înlocuiți gustările cu ceva mult mai satisfăcător – grăsime. Așa este, guvernul greșește c#nd recomandă o dietă cu conținut scăzut de grăsimi. Grăsimea este ceea ce te face să te simți plin până la următoarea ta masă. Dacă scoateți grăsimea, nu vă veți simți sătul/ă. Nu treceți la o extremă, dar tindeți puternic spre o dietă bogată în grăsimi cu conținut scăzut de carbohidrați.

O modalitate ușoară de a vă crește conținutul de grăsimi și de a renunța la gustări este să vă începeți masa luând un avocado. Eu și ceilalți știm că am folosit acest truc pentru a renunța cu ușurință la gustări. Fructele de avocado vă protejează de unul dintre motivele pentru care unele cercetări dietetice afirmă în mod greșit că dietele cu conținut ridicat de grăsimi sunt rele pentru dumneavoastră: pericolul de a vă ghiftui cu alimente delicioase și grase. Dar cu un avocado, nu prea există pericolul de ghiftuială. Un alt pericol este înfundarea arterelor și apariția de boli de inimă. Dar s-a arătat amănunțit că vina pentru asta cade în mod direct pe grăsimile trans, cum ar fi margarina. Dacă vedeți vreun produs cu cuvintele “parțial hidrogenat” sau “hidrogenat” în lista de ingrediente, puneți-l înapoi, pentru că este cu grăsime trans. Pe de altă parte, orice grăsime care vine direct de la un animal sau plantă nu este o grăsime trans și poate fi consumată în siguranță.

Sugestie: De asemenea, ar putea exista avantaje pentru consumul de avocado în primul rând, deoarece cercetările au arătat că grăsimea acoperă literalmente interiorul intestinului, blochează fizic alte alimente de a fi absorbite și reduce în mod eficient dimensiunea mesei.

Sugestie: Folosind mai mult ulei de măsline în gătit poate crește, de asemenea, conținutul de grăsimi sănătoase în timpul meselor și vă ajută să eliminați nevoia de gustări. La fel și cu avocado. Untul funcționează și este foarte delicios, dar nu exagerați.

O modalitate de a înșela: cafeaua și ceaiul, opțional cu puțină smântână – dar niciodată cu zahăr sau cu alți îndulcitori – pot fi folosite ca o gustare dacă vă este deosebit de greu să rezistați până la următoarea masă.

2. Limitați durata meselor la o oră sau mai puțin, cu cel puțin 12 ore între sfârșitul cina și începutul micului dejun.

Nu trebuie să aveți mai mult de trei mese pe zi. Motivul pentru care este atât de importantă limitarea numărului și duratei de masă, este că nu trebuie să ajungeți în cercul vicios de creștere a rezistenței la insulină. Pentru a afla mai multe despre rezistența la insulină – cauză atât a diabetului zaharat de tip 2 cât și a obezitatii – cititi cartea Dr. Jason Fung, Codul Obezității: Deblocați secretele pierderii in greutate sau urmariți-i cursul gratuit pe YouTube.

Sugestie: Dacă simțiți nevoia de gustări, așteptați puțin și faceți gustarea să facă parte din următoarea masă.

Sugestie: Nu trebuie să numărați din nou caloriile. Când mâncați, mâncați până când sunteți plini. Adică așezând deoparte telefonul și concentrându-vă asupra mâncării. Dacă scăpați de vina ingerării de prea multe calorii, puteți mânca ceea ce doriți și le savurați încet. După ani de restricție calorică torturoasă, mâncarea este cu adevărat plăcută din nou!

Cele două reguli de mai sus sunt singurele reguli dietetice de care aveți nevoie pentru a vă menține greutatea ideală pentru tot restul vieții, presupunând că aplicați bunul simț și evitați extremele. Dieta funcționează dacă mențineți perioade regulate fără sau cu puțină insulină, păstrându-vă corpul ca să nu devină rezistent la insulină. Urmând aceste două reguli, vă veți menține greutatea și sănătatea fără a intra niciodată în cercul vicios al creșterii rezistenței la insulină.

Cu toate acestea, dacă astăzi nu aveți greutatea ideală (un IMC de aproximativ 22), sunteți deja în acest cerc vicios și trebuie să ieșiți din el. Pentru a ieși și pentru a ajunge rapid la greutatea ideală, mai aveți nevoie de o regulă și anume regula de a folosi trucuri speciale:

3. Utilizați trucuri suplimentare pentru a vă accelera scăparea de diabet și obezitate.

Utilizați orice combinație de trucuri de mai jos pentru a vă accelera pierderea în greutate și a vă întoarce la o stare de sănătate bună. Dacă utilizați toate cele cinci cu înțelepciune, puteți ajunge la greutatea ideală în 6-12 luni sau mai puțin – chiar dacă aceasta înseamnă să pierdeți 50 de kg sau mai mult. Da, gândiți-vă la greutatea dvs. în urmă cu 10, 20, 30 ani. Un alt prieten al meu a început în această călătorie anul trecut cântărind 120 de kilograme. El are cam 35 de ani și urmează să ajungă la greutatea din perioada liceului și anume de până în 90 de kg. El tocmai și-a depășit recordul de viteză pentru alergat 5 km. A ajuns la aceste performanțe urmând cele două reguli de mai sus și doar 3 din cele 5 trucuri de mai jos.

Truc (important): Beți puțin (o înghițitură de) oțet înainte de fiecare masă. Acest lucru va scade glicemia cu 30%. Majoritatea oamenilor folosesc oțet din cidru de mere. Dacă stomacul dvs nu îl acceptă, o prietenă care își monitorizează zahărul din sânge pentru a controla diabetul gestational, îmi spune că 5 castraveți murați fac acelați lucru.

Oțetul, elixir magic de bună sănătate

Truc (important): Renunțați parțial la dulciuri și, dacă este posibil, renunțați în întregime la ele pentru cel puțin două luni. Eu mai mănânc înghețată o dată pe săptămână dar cunosc oameni care pierd în greutate cu această dietă în timp ce mănâncă înghețată aproape în fiecare zi. Dar acest lucru probabil că nu va fi cazul tuturor. Mai bine să restricționați sever dulciurile în primele câteva luni și apoi să le reintroduceți treptat.

Truc (nu la fel de important): Faceți mai multe exerciții. S-a demonstrat că antrenamentul regulat al mușchilor crește sensibilitatea la insulină. Spun să faceți “mai multe” exerciții, pentru că dacă nu faceți niciun exercițiu, și nici măcar nu încercați, atunci probabil nu ați ajuns să citiți nici până aici.

Truc (nu la fel de important): Eliminați micul dejun. În loc de micul dejun, creșteți cantitatea de grăsimi, proteine și legume pe care să le consumați la prânz și cină. Am eliminat micul dejun dar în același timp am mărit caloriile zilnice de la 1600 la peste 2500 și totuși am pierdut șase kilograme în primele două săptămâni.

Truc (cel mai important): Perioade mai lungi de timp nu mâncați (da, da, țineți post). Consumați numai apă pentru câteva zile sau chiar săptămâni la rând. Grăsimea ta se va dizolva literalmente, iar cu ea și diabetul tău de tip 2 și alte afecțiuni. Cartea fundamentală este cartea doctorului Joel Fuhrman, “Postul și mâncarea pentru sănătate: Programul medicului pentru cucerirea bolilor”. O recomand foarte mult; dacă sunteți sceptici, citiți cele peste 200 mărturii de pe Amazon. Eu și cel puțin 20 dintre prietenii mei au încercat și ținut posturile de la câteva zile până la câteva săptămâni. Funcționează și este uimitor.

Nu lăsați pe nimeni să vă descurajeze! Medicul dvs. poate fi sceptic și să se împotrivească eforturilor dvs de a vă vindeca, dar perseverați! În cel mai rău caz, pune-ți medicul în contact cu dr. Jason Fung, un nefrolog care s-a obosit să controleze durerea pentru pacienții cu boli de rinichi în stadiul final, la sfârșitul vieților distruse de diabet și a decis să facă ceva pentru a-i ajuta să se bucure de energia unei vieți sănătoase bine trăite. Acum urmați regulile simple explicate clar și gratuit mai sus și ajutați-vă!

sursa


2%

din impozitul pe salariu

Din taxele pe salariul tău, poți alege ca 2% să meargă către articolele noastre și sprijinirea directă a Asociației Sfintele Mucenițe Ecaterina și Filofteia, nu către stat. Ajută-ne să luptăm în continuare pentru cele ce-ți sunt dragi: Dezvoltarea Personală, Comunitară și Socială, Familia, Credința și Țara.

Descarcă formularul și depune-l la agenția ANAF de care aparții până pe 31 iulie.

Hidroizolare balcoane, terase, trotuare, băi şi bucătării

hidroizolatii balcoane terase trotuare bai bucatariiHIDROIZOLATII DEFINITIVE

Soluţii garantate performante de hidroizolaţii şi termoizolaţii pentru balcoane si terase.

Hidroizolare Perfecta la terase si balcoane. Garantii reale de la 10 pana la 100 de ani.

Aveți infiltrații?

Aveți treceri / străpungeri / penetrări de cabluri / țevi / conducte prin pereți, planșee și pardoseli ce manifestă infiltrații sa exfiltrații! Aveți fisuri prin pereți și pardoseli?

Etansare perfecta a strapungerilor si fisurilor

Avem soluții corecte și complete.

Doar vizitați https://strapungeri.afacereamea.ro/ și puteți să găsiți produsele și soluțiile corecte pentru situația dvs concretă. Puteți și să vă abonați pentru discounturi și comisioane.